Svenska Spel

Svenska spel satsar på ungdomsidrotten!

En enkel registrering är allt som krävs för att du skall stödja Hässleholms Ridklubb.

Du har säkert sett, läst eller hört om Svenska Spels satsning på ungdomsidrotten, som delar ut 50 miljoner kronor årligen till svensk ungdomsidrott. Det unika med denna tjänst är att alla som spelar hos Svenska Spel med Spelkortet (eller idag gäller personnummer) är med och bestämmer till vilka föreningar pengarna ska fördelas till.

Nu är satsningen i full gång och vi är med och kan få del av pengarna!

Välj oss som din förening

Du väljer oss i din spelbutik, på svenskaspel.se eller via bannern på vår hemsida. Du kan också ringa Svenska Spels kundservice på 0770-11 11 11.

Ditt stöd betyder mycket för vår förening – och det kostar dig inget extra! Klicka på länken nedan för att stödja oss!