Om vår styrelse

Hässleholms Ridklubbs styrelse är föreningens ledning. Styrelsen väljs av årsmötet och är föreningens verkställande organ. Styrelsens storlek och arbete regleras i stadgar. Styrelsen ansvarar för föreningens verksamhet och fattar beslut för sina medlemmars räkning.

Styrelsens uppdrag:

• Ansvar för föreningens löpande förvaltning (vilket inkluderar ekonomi, kontakt med myndigheter med mera).
  • Föra föreningsmedlemmarnas talan och besluta i enlighet med denna.
  • Förbereda och genomföra årsmötet.

Är ni intresserade av ideelt engagemang i vår förening? Har ni frågor till styrelse? Hör då av er på vår mailadress: ordforande@hassleholmsridklubb.se.

Här följer föreningens styrelse för 2023:

Ulrika Olsson, Ordförande

Malin Persson, Vice Ordförande